• about me
  • menu
  • categories
  • Ray

    Ray

    A Casual and Malaysian Food Blogger since 2013. A postgraduate student who loves pastels. She blogs freely but mainly on food, personal, travel and lifestyle. Sometimes I write in Malay. For any inquiries, collaboration, review, advertorial, advertisement, do hit the contact button or email me at raydahpunye@gmail.com.

    Karma


    Kita semua sama je. 
    Hari ni kita akan bercakap pasal orang. 
    Tak mustahil esok lusa orang lain pulak yang akan bercakap pasal kita.
    Tak bercakap pasal perkara baik, mungkin perkara yg x enak didengar.

    Hari ni kita buat macam2 kt orang.
    Tak mustahil esok lusa orang akan buat macam2 kt kita balik. 
    Baik buruk tu dedua berbalik pada apa yg kita dah buat kt orang.

    Kita mungkin rasa kita xde buat salah pape.
    Tapi x mustahil dlm x sedar sebenarnya kita dah menyakitkan hati seseorang.
    Tak seseorang, mungkin reramai. hew hew.

    Tp walau ape pun, tolong la igt yg kita manusia ni xde siapa pun yg sempurna.
    Sebelum nak kata atau buat apa2 tu beringat la dulu ttg baik buruk. Jangan ikut suke je.
    Fikir pakai otak bukan kepala lutut. kbye


    Kita semua sama je. 
    Hari ni kita akan bercakap pasal orang. 
    Tak mustahil esok lusa orang lain pulak yang akan bercakap pasal kita.
    Tak bercakap pasal perkara baik, mungkin perkara yg x enak didengar.

    Hari ni kita buat macam2 kt orang.
    Tak mustahil esok lusa orang akan buat macam2 kt kita balik. 
    Baik buruk tu dedua berbalik pada apa yg kita dah buat kt orang.

    Kita mungkin rasa kita xde buat salah pape.
    Tapi x mustahil dlm x sedar sebenarnya kita dah menyakitkan hati seseorang.
    Tak seseorang, mungkin reramai. hew hew.

    Tp walau ape pun, tolong la igt yg kita manusia ni xde siapa pun yg sempurna.
    Sebelum nak kata atau buat apa2 tu beringat la dulu ttg baik buruk. Jangan ikut suke je.
    Fikir pakai otak bukan kepala lutut. kbye

    . Thursday, 28 September 2017 .

    No comments

    Post a Comment

    Be nice. Leave a comment and I'll be sure to visit you guys back.
    If my post is good, I'll be happy if you could share it. ☆

    Please don't publish links or spam~ Thanks! ・*☆