Get Your Pocket Money with Hypr

This draft has been so long inside my blog and I actually forgot to publish this. haha sorry guys. I was still using Malay here. Please forgive me.


Assalamualaikum. Hai hai hai semua. Seperti yang kita semua maklum, dengan perubahan zaman sekarang duit sangatlah penting. Nak nak lagi dengan masalah ekonomi yang semakin meleset saban hari kan. Bukan lah nak kata yang duit paling penting tp setiap hari yang kita lalui pasti akan memerlukan penggunaan duit. Nak makan kene keluarkan duit, nak belajar, nak berjalan sana sini, nak isi minyak, apatah lagi nak shopping rata2 semua perkara memerlukan duit. betul tak?

Zaman moden dengan teknologi yang serba canggih ni macam2 cara yang kita boleh buat untuk buat duit. Nak nak lagi online. Ingat orang yang berniaga online je ke yrg boleh buat duit online. Kita yg x buat bisnes online dan sebagai pengguna setia media social pun boleh okay. Tipu lah kalau kata masing2 xde media social mcm FB dgn Twitter. At least mesti ada satu. Dah boleh duduk termenung depan laptop/handphone smbil baca entry ni, meh nak kongsi good news untuk semua. 

Jadi nak diterangkan kat sini lagi. Semua orang mesti nak duit poket kan. Tak kira la students mahupun orang yang dah bekerja inikan pulak yang memang tak bekerja. Even orang yg dah bekerja pun rasa gaji tk cukup kan, inikan pulak students. As for me, sebagai students memang duit poket tu sangatlah penting sepanjang waktu belajar. Bila dah habis belajar lg banyak nak guna duit. 

Okay sebelum ni Ray pernah kongsi pasal BTCClick kan. Untuk baca post tu klik SINI. Sebagai blogger, walaupun bukan sepenuh masa dan pernah stop sebenarnya but skrg kembali semula ber'blogging', kitorg bukan menulis saja2 ye. Sebenarnya setiap blogger ada peranan dan job tertentu. Dan kali ni ade platform baru untuk semua.

Skrg memang banyak cara untuk kita buat duit duit secara online & hari ni Ray nak share pasal HYPR.MY ni pulak. 

Ape tu HYPR.MY ? HYPR ni adalah salah satu platform social influencer yang merevolusikan cara perkongsian artikel dan pengiklanan media sosial di Malaysia. HYPR ni juga merupaka salah satu platform pemasaran di media sosial yg menggunakan khidmat kita sebagai influencer untuk mempromosikan serta mengiklankan perlbagai jenama termasuklah jenama2 yg besar di media sosial. Jadi, sebgai pihak yg tolong untuk promosikan jenama2 diorg tu kita akan dapat ganjaran berdasarkan apa yg kita buat tu.

Bukan sahaja kita boleh tulis & post di blog malas sudah cukup dgn sekadar kongsikan link dan sebarkan ke laman sosial u guys. Kat sini pun dah boleh bntu untk jana income. Ada yang pernah dapat beriban tau. Jangan pandang rendah tau. In shaa Allah setiap usaha yg kita lakukan tu pasti akan dibalas dengan ganjaran yg setimpal. 

Okay sini cara-cara nak daftar HYPR


* Daftar sebagai ahli kat SINI
* Kemudian share mana2 "PROMOTION" yg ada dlm website HYPR tu kat Facebook or Twitter.
* And u guys boleh dah start kumpul income dan cash out sooner or later. 

Tak salah kan untuk kita mencuba. Usaha tu penting. Zaman sekarang ni semua peluang kita kena rebut demi untuk berjaya. Semoga dimurahkan rezeki semua. In shaa Allah.  

Goodluck. 

There is no harm in trying.


Bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah.
Image result for buat duit dengan hypr


8 comments

Be nice. Leave a comment and I'll be sure to visit you guys back.
If my post is good, I'll be happy if you could share it. ☆

Please don't publish links or spam~ Thanks! ・*☆