We tried another milk tea at The Alley

Wednesday, 28 August 2019


Last few days I ordered myself Royal No 9 Milk Tea and Pearl but it doesn't really satisfy me. You can read the post here; The Alley Milk Tea . So I decided to try a different one. We wanted to order the Dark Chocolate and Creme Brulee but it's both not available at the moment. Another disappointment are there. Instead of those two we decided to have Green Milk Tea and Nata DeCoco (Sweet) and Brown Sugar Deerioca Fresh Milk. 

Mine was the Green Milk Tea and to my surprise it actually taste even better with Nata DeCoco instead of pearl. With that I am satisfied XD. It doesn't taste too sweet or bland. Just the way I like it. It appears to have a taste of a fruit since Nata DeCoco is added altogether. For me the pearl is a bit chewy and I'm having a hard time chewing it since my gums are not in a good shape and it's hurting. I'm glad I changed the toppings. 


That is all for my little entry for now. I'll be posting a lot of short entries like usual. Since I know not many people have the time to read every little words that is written here. I hope you guys enjoyed it. I'm planning to get more serious in publishing my entries and hoping that you guys will keep on supporting me along the way. It would mean a lot to me. Thank you so much guys. 

Comments

  1. Singgah sini jap sambil tekan ads hehe.. Jemput2 singgah blog saya jugak ye. Btw nice sharing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. awww thank you. I'd do the same every time too. I'll come visit in a while.

      Delete
  2. Replies
    1. yg ni kt kuantan akak.

      Delete
    2. kt kl lagi banyak akak. yayyy nnt ray jenjalan balas kunjungan n klik ads lgi okay.

      Delete
  3. Crème brulee ! hehehe.. itu pun org belanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. time ray datang Crème brulee xde sobs. haha x de rezeki lg nak try yg tu.

      Delete
  4. Nampak mcm color susu.. Boleh la try nanti

    ReplyDelete
  5. menarik tengok bubble tea tu, bila dah selalu tengok orang tayang pasal bubble tea nih tekak ni terasa teringin pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ray pun x minat sgt. but once in a while dpt rasa pun okay jugak. layan tekak nak minum something manis2. ^^

      Delete
  6. Oh very nice place darling
    Thanks for share with us
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much for stopping by here. I'll visit you back in a while

      Delete
  7. I never feel this tempted whenever I see The Alley, now I do :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha.. I guess we're the same. I was just curios and wanted to know what all those people have been craze around for quite some time.

      Delete
  8. tried the creme brulee days ago...really love it! you shoudl try it too next time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wanted to try it too but sadly it was not available when i ordered it. sobs me is sad. that's why i tried a different one. but it's not that bad. and am lovin' it too. i hope next time i'll be able to try it.

      Delete
  9. x pernah try lagi The Alley.. TeaLive je selalu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ray pun selalu tealive and chatime je. sekali skala nak jugak try yg lain kan hehe

      Delete
  10. I really like the deer logo and the big fat packaging hehe. There's no The Alley outlet here in Terengganu, yet at least. Or maybe there is, but I just don't know where it is? hahaha. My all time favourite bubble milk tea would be Tealive Malty Milk Tea with extra pearls and half sugar. Just had it yesterday and lovee it! I wish I can try the Alley's one day cause just like you said, we need try things at least once and I do wanna know how they differ or does they taste the same? Will definitely try it once I have the chance :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malty Milk Tea sounds good too. I guess I can add more to the list to try in the future. haha same here. I did think that the packaging is kinda cool and cute too. Sometimes I'm attracted to the packaging more than how it usually taste but that also depends on the food or drinks itself. I won't go for just any drinks since I'm kinda picky about what I eat and drink. XD

      Delete
  11. i don't like pearl too!! so hard to chew. takes time urghh..

    never try the alley yet. so far baru gong cha, family mart, chizu and tealive

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do love pearl but yeah some times it's hard to chew and I kinda hate that too. I didn't get the chance to try gong cha and chizu yet. i'm not sure if im ever gonna try those since i don't really drink those. i guess it should be okay to try it once if i ever when there.

      Delete
  12. Tak pernah cuba lagi The Alley ini.. Tapi memang suka pearl dari topping yang lain.. sebab chewy..

    ReplyDelete
  13. Nanti nak cuba jugak lah yang ada nata de coco. Sounds so good right now.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah you should. asyik boba je kan. nata de coco la pulak haha

      Delete

Be nice. Leave a comment and I'll be sure to visit you guys back.
If my post is good, I'll be happy if you could share it. ☆

Please don't publish links or spam~ Thanks! ・*☆